Verkkopalvelut
Auditoinnit
Toteutamme asiakkaillemme verkkopalveluiden (verkkosivut, verkkokaupat sekä laajat ja vaativat verkkopalvelut) auditointeja. Auditoinnin avulla voidaan tunnistaa nykyisen verkkopalvelun heikkoudet ja vahvuudet.
Verkkosivut*
On tärkeää, että verkkosivut peilaavat yritystä, kiinnittävät huomioita ja ovat helppokäyttöiset. Tästä huolimatta niiden pääasiallinen tarkoitus ei ole näyttää ainoastaan tyylikkäältä tai olla teknisesti toimivat. Tärkeintä on verkkosivujen tuottamat tulokset (liikenne ja konversiot), joiden on tarkoitus vähintään keskipitkällä aikavälillä kasvattaa yrityksen myyntiä ja/tai kyseessä olevan organisaation muita tulostavoitteita. Tähän me olemme sitoutuneet!
B2C-verkkokaupat ja B2B-verkkokaupat*
Verkkokaupan pääasiallinen tehtävä on tuottaa yritykselle maksimaalinen määrä myyntiä. Kaikki muu on toisarvoista. Myynti maksimoidaan kasvattamalla verkkokaupan liikenteen määrää, konversioprosenttia (ostotapahtumien määrä) ja keskiostoksen kokoa. Näiden asioiden kehittämiseen me olemme erikoistuneet.
Laajat ja vaativat verkkopalvelut*
Termiä “verkkopalvelu” käytetään usein silloin kun kyseessä on paljon toiminnallisuutta sisältävä ja laaja kokonaisuus.
Laskeutumissivut*
Laskeutumissivu tarkoittaa tässä tapauksessa sivua, johon kävijä ohjataan sen jälkeen, kun hän on klikannut mainostasi. Laskeutumissivujen tavoite on on saada kävijä toimimaan kampanjasi tavoitteen mukaan tai suorittamaan jokin markkinointitavoite: esimerkiksi ostamaan tuote, täyttämään lomake tai kirjautumaan jäseneksi. Siksi toimiva laskeutumissivu on kampanjasi menestykselle lähes välttämätön tekijä.
Kampanjasivut*
Kampanjasivulla tarkoitetaan tiettyä kampanjaa varten suunniteltua verkkosivustoa, joka on siis suunniteltu esimerkiksi yhtä tuotetta tai palvelua varten. Sivuston tavoitteet siis vaihtelevat aina kyseisen kampanjan mukaisesti.
Intranet-ratkaisut*
Intranet-ratkaisut on loistava väline parantamaan työntekijöiden ja työryhmien välistä yhteydenpitoa. Intranet-ratkaisujen avulla edistetään keskustelua, oppimista ja helpotetaan viestintää. Näitä edistäviin toimintoihin kuuluu muun muassa keskustelualustat, yrityksen sisäiset viestinnän välineet kuten ilmoitustaulut, raportit ja työntekijä sekä yrityskohtaiset kalenterit.
Extranet-ratkaisut*
Extranet-ratkaisuja käytetään yrityksen asiakasviestintään. Se on työkalu, joka on kehitetty sidosryhmätiedotukseen sekä yhteistyön syventämiseen. Extranet-ratkaisu auttaa pitämään yhteyttä esimerkiksi alihankkijoihin tai avainasiakkaisiin.
CRM-järjestelmät
Kymmeniä Exel-taulukoita, satoja dokumentteja ja muistilappuja pitkin toimistoa. Näillä voi pärjätä tiettyyn pisteeseen, mutta mitä tehdä kun haluaa selkeyttää ja helpottaa arkea sekä työntekoa? Kolme taikakirjainta, CRM.
Chat- ja asiakaspalvelujärjestelmät
Kun asiakas astelee kauppaan, hän haluaa usein pyytää apua tai kysyä missä hänen hakemansa tuote sijaitsee Jos hän ei saa palvelua tai vastauksia kysymyksiinsä, poistuu hän kaupasta. Sama tilanne on mahdollinen myös verkkokaupassa. Tästä syystä käyttöön on hyvä ottaa chat-palvelu, joka mahdollistaa sen että asiakas voi pyytää apua verkkokaupassa milloin tahansa ja missä tahansa.
Järjestelmien käyttökoulutukset
Onko sinulla uudet WordPressillä tai Drupalilla tehdyt kotisivut, mutta et osaa päivittää niitä? Tai intranet-ratkaisu, joka olisi todella käytännöllinen jos vain osaisit käyttää sitä oikein? Ammattilaisen pitämä tehokas käyttökoulutus auttaa.
Hosting- ja ylläpitopalvelut
Kun lähtee pohtimaan hosting-palvelua olisi ensin hyvä määritellä itselleen mitä yritys tarvitsee ja miksi. Kun nämä seikat ovat tiedossa helpottuu juuri oikean palvelun löytäminen huomattavasti.
*Julkaisujärjestelminä käytämme pääosin avoimen lähdekoodin WordPressiä ja Drupalia