Unica

Turun yliopiston ylioppilaskunnan Universtas Oy:n ja Fazer Food Services Oy:n perustama ja omistama Unica on opiskelijaruokalaketju, joka pyörittää 11 ravintolaa. Yhtiön liikevaihto on n. 7,5 milj.€ ja unicalaisia on 72.

Alun perin Unica kaipasi uutta ilmettä sisäistä viestintäänsä varten. Matkan varrella nälkä kasvoi syödessä ja pääsimme tekemään myös paljon muuta. Linjan tunnukseksi otettiin Unicalle kehitetty sanaleikki ”Yes We unican!”. Graafiselle puolelle taas valittiin muutamia pysyviä elementtejä, kuten pannukuvio ja pöytäliinaruudut, joiden kanssa voidaan käyttää tarpeen mukaan vaihtuvaa kuva- ja värimaailmaa.

Unican uusi ilme näkyy niin ravintolajulisteissa, pöytäständeissä kuin sosiaalisessa mediassakin. Myös uusi tunnuslause on otettu henkilöstön sisäiseen käyttöön. Visuaalisesta ilmeestä vastasi Uma ja tekstisisällöistä Mikko.

Jälleen yksi onnistunut projekti Jabadabaduulta. Yes we (uni)can.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää