TV, Radio ja Printti

Videomainokset

Kuluttajan tehdessä ostopäätöstä hän perustelee sen itselleen järkisyiden pohjalta. Todellisuudessa ostopäätös on kuitenkin tehty jo aikaisemmin tunnepohjaisista syistä. Videon avulla vetoat tehokkaasti tunteisiin ja saat välitettyä haluamasi viestin katsojalle. Koska video yhdistää tehokkaasti tekstin, kuvan ja äänen, se jää myös huomattavasti paremmin katsojan mieleen. Tämä takaa sen, että kehote toimia on vahvempi.

Mutta mihin kaikki tämä perustuu? Kun ihminen näkee kuvamainoksen, hyödyntää hän vain yhtä aisteistaan. Kun kyseessä on ääntä ja liikkuvaa kuvaa sisältävä video, vaikuttaa se useampiin aisteihin kerralla. On tutkittu, että mainos jonka voi kuulla sekä nähdä säilyy ihmisen mielessä jopa 80% varmemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että mainostettu tuote tai palvelu pysyy mielessä pidempään ja näin ollen vaikuttaa vahvasti ostopäätökseen.

Koska videolla on vahva vaikutus ostopäätökseen on siihen hyvä panostaa aina laadusta sisältöön. Tämän lisäksi on hyvä yhdistää video osaksi laajempaa sisältökokonaisuutta ja muuta markkinointia. Me Jabadabaduussa autamme sinua luomaan tehokkaan videon, jolla herättää kohteesi huomion ja näin ollen edesauttaa ostopäätöstä.

Radiomainokset

Radiomainokset ovat loistava keino tukea yrityksesi toimintaa tai yksittäistä tuotetta/kampanjaa. Me Jabadabaduussa teemme radiomainokset käsikirjoituksesta tuotantoon ja valmiiseen mainokseen.

Mainonta on jatkuvassa muutoksessa ja uusia kanavia syntyy jatkuvasti. Tietyt raamit kuitenkin pysyvät aina. Yksi näistä on ääni. Äänestä ja sen hyödyntämisestä on tullut yksi mainonnan tärkein tekijä, sillä kuulo on esimerkiksi näköä nopeampi sekä voimakkaampi aisti. Tämän lisäksi hyvin toteutettuun mainokseen reagoidaan positiivisesti ja näin ollen äänimainonnan vaikutukset näkyvät nopeasti. Tutkitusti 32% kuulijoista aktivoituu äänimainoksesta, mikä voi johtaa tuotteen ostamiseen, yrityksessä vierailuun tai palvelun tai tuotteen harkintaan.

Radiomainoksen loppuun erinomainen lisä on myös äänilogo. Yritykset panostavat todella paljon visuaaliseen ilmeeseen rakentaessaan brändiä, mutta unohtavat monesti äänen. Äänilogon luominen tekee brändistäsi tunnistettavan. Identiteetin ei tarvitse rakentua vain visuaalisen ilmeen ja palveluiden ympärille, vaan se voi olla paljon moniulotteisempi. Yrityksesi äänen tulisi olla osa identiteettiä ja kuulua kaikkialla, missä asiakkaasi voivat kohdata yrityksesi.

Printtimainokset

Hyvin suunniteltu ja toteutettu printtimainos moninkertaistaa myynnin mahdollisuuden. Yhdessä asiakkaan kanssa suunnittelemme tavoitteet: mitä mainostetaan, mitä mainoksella tavoitellaan ja kenelle se on suunnattu. Kun kaikki nämä seikat ovat selvillä, saadaan printtimainonnasta mahdollisimman tehokasta. 

Tärkeä seikka muistaa printtimainonnassa on, että monesti less is more. Tämä tarkoittaa siis sitä, että yksinkertainen, mutta kuitenkin huomiota herättävä mainos saattaa toimia paljon tehokkaammin kuin täyteen ahdettu mainostila. Kun tilaa on hyödynnetty järkevästi ja viesti on selkeä, on se asiakkaalle helpompi rekisteröidä ja näin ollen myös muistaa. Jos tila on liian täynnä, katoaa selkeys.

Me Jabadabaduussa autamme sinua luomaan tehokasta ja toimivaa printtimainontaa. Älä epäröi, vaan ota yhteyttä.

Taittopalvelut

Onko työpöytäsi täynnä materiaaleja? Tekstiä, kuvia ja ideoita, joista pitäisi syntyä esite, lehti tai kirja. Ei hätää! Taittopalvelumme tekee sinulle materiaalit painovalmiiksi helposti ja vaivatta. 

Ulkomainonta

Muotitrendit muuttuvat jatkuvasti, ja niin käy myös mainonnan keinoissa. Rakennusten ulkoseinät ovat yksi ulkomainonnan trendeistä. Aluksi oli vain kuva, mutta nyt sekaan on heitetty myös digitaaliset ulkonäytöt ja liikkuva kuva. 

Hyvä, lyhyt ja ytimekäs viesti toimii kaikissa ulkomainonnan pinnoissa. Perinteisellä pylväsmainoksella saat toiston kautta tehoa mainontaan ja pääset vaikuttamaan ihmisten alitajuntaan. Mainoksesi jää siis näkijän mieleen, joka taas vaikuttaa ostopäätökseen.

Yritysgrafiikka

Yritysgrafiikalla määritellään mm. yrityksen logo, värit, typografia, graafiset elementit ja hyvin mahdollisesti myös muita yrityksen näkymiseen liittyviä seikkoja. Yritysgrafiikan ideana on, että päätettyjä elementtejä (kuten logo ja värit) hyödynnetään toistuvasti kaikessa yrityksen viestinnässä. Tämä takaa sen, että saadaan luotua yhtenäinen ilme, joka toimii hyödyksi yritykselle ja sen tunnistettavuudelle. 

Yritysgrafiikan perimmäinen tarkoitus on personoida yritys, erottaa se muista tekijöistä, luoda pohja sille, että asiakkaat tunnistavat yrityksen aina. 

Esitteet, julisteet ja teippaukset

Esitteet, julisteet ja teippaukset ovat loistava lisä mainontaan. Esitteet toimivat hyvänä kädenjatkeena esimerkiksi tilaisuuksissa, julisteet taas tapahtuman mainonnassa. Teippaukset puolestaan herättävät esimerkiksi liiketilan ikkunassa huomiota ja viestivät asiakkaalle selkeästi missä liikkeesi sijaitsee.

Oletko siis vailla esimerkiksi yritysesitettä, tapahtumajulistetta tai teippauksia? Me Jabadabaduussa hallitsemme nämä, anna meidän siis auttaa. Ota yhteyttä!

Pakkaussuunnittelu

Hyvin suunniteltu pakkaus kiinnittää asiakkaan huomion, saa valitsemaan juuri sinun tuotteesi tuhansien muiden tuotteiden joukosta ja kasvattaa näin ollen myyntiä. Sen lisäksi, että pakkaus lisää myyntiä, tukee se tuotteesi laatua ja nostaa brändiäsi. On hyvä tiedostaa, että itse tuotteen lisäksi myös tuotepakkaus on osa yrityksen markkinointia. Tuotepakkaus on se, mihin asiakas ensimmäisenä kiinnittää huomion. Vasta sitten huomataan itse tuote sen sisällä. Meillä Jabadabaduussa on pakkaussuunnittelusta monen toimialan ja usean kymmenen vuoden kokemus. 

Ota yhteyttä ja suunnitellaan tuotteellesi sen veroinen pakkaus!

Muut painotuotteet

Yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa pystymme toteuttamaan myös muut painotuotteet käyntikorteista vaalimainoksiin, banderolleihin ja suurkuvatulosteisiin. Kauttamme onnistuvat myös erikoisemmat materiaalit metalleista muoviin, puuhun tai vaikka kivitavaraan.

Kysy lisää, niin teemme teille juuri sen oikean painotuotteen!

Kiinnostuitko? Laita viestiä, niin kerromme lisää.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää