Chat- ja asiakaspalvelujärjestelmät

Jabadabaduu verkkopalvelut

Kun asiakas astelee kauppaan, hän haluaa usein pyytää apua tai kysyä missä hänen hakemansa tuote sijaitsee Jos hän ei saa palvelua tai vastauksia kysymyksiinsä, poistuu hän kaupasta. Sama tilanne on mahdollinen myös verkkokaupassa. Tästä syystä käyttöön on hyvä ottaa chat-palvelu, joka mahdollistaa sen että asiakas voi pyytää apua verkkokaupassa milloin tahansa ja missä tahansa.

Kun chat-palvelu toimii tarkoituksenmukaisesti, mahdollistaa se positiivisen asiakaskokemuksen ja parantaa myyntiä. Chat- ja asiakaspalvelujärjestelmiä käyttäessä on hyvä huomioida tiettyjä tärkeitä seikkoja, kuten olemasta liian tungetteleva. Kivijalkaliikkeessä liian agressiivinen myyjä on luotaantyöntävä. Sama pätee myös verkkokaupassa. Avun tarjoaminen pitää tehdä oikeaan aikaan ja oikealla tavalla.

Kiinnostuitko chat-palveluista ja haluaisit sen osaksi monikanavaista asiakaspalvelua? Ota yhteyttä niin toteutetaan se yhdessä.

Kiinnostuitko? Laita viestiä, niin kerromme lisää.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää