B2C-verkkokaupat ja B2B-verkkokaupat

Jabadabaduu verkkopalvelut

Verkkokaupan pääasiallinen tehtävä on tuottaa yritykselle maksimaalinen määrä myyntiä. Kaikki muu on toisarvoista. Myynti maksimoidaan kasvattamalla verkkokaupan liikenteen määrää, konversioprosenttia (ostotapahtumien määrä) ja keskiostoksen kokoa. Näiden asioiden kehittämiseen me olemme erikoistuneet.

Teemme asiakkaillemme optimoituja verkkokauppoja WordPress-julkaisujärjestelmällä ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosalla. Optimoidun verkkokaupan tavoite on tuottaa kilpailijoita parempia myyntituloksia. Tähän tavoitteeseen päästää luomalla verkkokauppa, jota on miellyttävä käyttää (käyttöliittymä- ja käyttäjäkokemussuunnittelu), joka löytyy hakutulosten kärkipaikoilta (hakukoneoptimointi), tuottaa runsaasti haluttuja konversiotuloksia, eli ostotapahtumia (konversio-optimointi) ja maksimoi keskiostoksen koon (AOV-optimointi).

Verkkokaupan toteutusvaiheet

Verkkokaupat toteutamme seuraavien erikseen määriteltyjen vaiheiden mukaisesti, ellei asiakkaan kanssa muusta erikseen sovita.

1. Aloituspalaveri
2. Konseptointi
3. Sisällöntuotanto
4. Ulkoasusuunnittelu
5. Tekninen toteutus ja testaus
6. Julkaisu
7. Käyttökoulutus- ja päätöspalaveri
 

Kiinnostuitko? Laita viestiä, niin kerromme lisää.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää