Yhdessä.

Monikanavaista markkinointiviestintää

Tiedote: Yritysjärjestelyjä Mainostoimisto Jabadabaduussa / Jappis Oy:ssä

Julkaistu 7.4.2020

Jappis Oy on myynyt Porin liiketoimintansa Satakunnan Viikkolehdille. Tästä lähtien Jabadabaduu Oy ja Jappis Oy ovat molemmat itsenäisiä yrityksiä, Jabadabaduu toimii Porista käsin ja Jappis Turusta. Palvelemme lähellä asiakkaitamme, hyvällä paikallistuntemuksella. Raumalla toimiva Mediakumppanit on myös jatkossa itsenäinen yritys.

Sama ammattitaitoinen henkilökunta ja samat yhteyshenkilöt palvelevat asiakkaita nykyiseen malliin eli kaikki työntekijät jatkavat vanhoina työntekijöinä. Porin toimisto on jatkossakin Mainostoimisto Jabadabaduu, Turun toimiston markkinointinimi muuttuu Jabadabaduusta Mainostoimisto Jappikseksi. Teemme edelleen tarpeen mukaan yhteistyötä koko länsirannikon mitalla.

Muutokset astuvat voimaan heti. Puhelinnumeromme säilyvät entisellään ja tavoitat meidät toistaiseksi edelleen etunimi.sukunimi@jabadabaduu.fi:stä. Nimen myötä myös sähköpostit ja verkkosivuosoite vaihtuvat Turun osalta, näistä olemme teihin yhteydessä tarkemmin pikapuoliin.

Lisätietoja:

Janne Siljamäki