Yhdessä.

Monikanavaista markkinointiviestintää

Oikotietä onneen ei ole

Tuplamäärä vierailijoita, kun tilaat FaBo-kampanjan. Hiukan hakukoneoptimointia, niin asiakkaita sataa laariin! Kuulostaako tutulta?

Moni tarjoaa helppoja ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin, mutta toimiva markkinointiviestintä vaatii enemmän kuin satunnaisten toimenpiteiden räiskimistä kohderyhmän suuntaan. Se vaatii suunnitelmallisuutta, pitkäjänteisyyttä ja jatkuvaa seurantaa. Tämä ei muutu, olipa kyseessä sitten järjestö, julkinen toimija, B2C- tai B2B-yritys.

Olemme aidosti kanavariippumaton toimija ja suosittelemme asiakkaillemme tavoitteisiin parhaiten sopivat toimenpiteet. Laajasta tarjonnastamme johtuen meidän ei tarvitse myydä mitään tiettyä kanavaa tai toimenpidettä. Me keskitymme kokonaisvaltaisiin kumppanuuksiin, joissa toimenpiteet lähtevät tarpeen analysoinnista ja sen perusteella laaditusta suunnitelmasta, joka toteutetaan monikanavaisesti ja sopivin ratkaisuin.

Työ ei lopu tähän, vaan projektin aikana tuloksia mitataan ja niihin reagoidaan. Se on Jabadabaduun tie.

Katsotaanpa tarkemmin.

Kiinnostuitko? Laita viestiä, niin kerromme lisää.

Kumppanuus - toimintamalli

Nykytilan analysointi

Kaikki lähtee kumppanin tuntemisesta. Siksi lähdemme liikkeelle nykytilan analysoinnista. Selvitämme, kyselemme ja käymme läpi olemassa olevat toimenpiteet ja materiaalit.

Suunnitelman laadinta

Kumppanuus ei synny hetkessä. Laadimme yhteistyössä markkinointiviestinnälle suunnitelman, jossa määritellään yhteiset tavoitteet ja toimenpiteet.

Toteutus, seuranta & kehitys

Kun suunnitelmat ovat selvät, on aika toteuttaa ne. Raportoimme säännöllisesti toimenpiteistä ja tuloksista. Tarpeen vaatiessa otamme aikalisän ja säädämme suunnitelmia.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää