Yhdessä.

Monikanavaista markkinointiviestintää

MONIKA – monikanavainen markkinointiviestintä

Monikanavainen markkinointiviestintä on on pohjimmiltaan yksinkertainen asia. Se ei tarkoita tiettyjä kanavia tai ennalta määrättyjä muotoja vaan oikean viestin ajamista oikeaan kanavaan oikealle kohderyhmälle. Kanava voi olla printti, televisio tai some, kunhan se vain tavoittaa kohteensa ja tukee viestiäsi.

Tavoitteena ei ole viestien jatkuva tykittäminen mahdollisimman moneen kanavaan. Päinvastoin. Tehokas monikanavaisuus kohdistaa viestit halutuille kohderyhmille juuri näiden käyttämissä kanavissa siten, että kokonaisuus tukee kampanjan tavoitteita. Määrä ei voi korvata laatua.

Ihastu MONIKAan

Monikanavainen markkinointiviestintä on tehokas tapa saavuttaa tuloksia, mutta vaatii suunnitelmallisuutta ja asiantuntemusta. Sopivan partnerin kanssa se on helpompaa. MONIKA on Jabadabaduun monikanavapalvelu.

Kiinnostuitko MONIKAsta? Hyvä, sillä MONIKA haluaa kuulla sinusta.

Ota riski ja ihastu monikanavaisuuteen.

Paina vihreää, kun MONIKA soittaa, tai ota rohkeasti yhteyttä.

YHDESSÄ.

Monikanavaista markkinointiviestintää